آخرین اعزامی

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (پس [بدان که] با دشوارى آسانى است-With difficulty is surely ease.)

آخرین اعزامی

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (پس [بدان که] با دشوارى آسانى است-With difficulty is surely ease.)

آخرین اعزامی

باسلام خدمت شما دوست عزیز ، این وبلاگ صرفا برای باهم بودن و در دسترس گذاشتن مطالب جالب و خواندنی ایجاد شده است-ممنون میشم بعد از بازدید ،نظر شمارو در مورد این وبلاگ و مطالبش بدونم ، نظر یادتون نره . همیشه بهشتی باشید -امیرحسین

طبقه بندی موضوعی

بدی های من

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ
"بدی هایِ من"

گر همه بیند به چشم بد، سراپای مرا
کس نداند خوب تر از من، بدی های مرا

 

گر همه بیند به چشم بد، سراپای مرا
کس نداند خوب تر از من، بدی های مرا
قدح خندم به بخت خود که در بزم وجود
باده از خون دل زار است، مینای مرا
با تهیدستی کنارم پُر گُهر باشد ز اشک
هست منّت ها به جان چشم گهرزای مرا
بعد عُمری وعده ی قتلم، به فردا داد دوست
کاش فردایی نباشد، باز فردای مرا
بس که مشتاق می ام از می کشان دارم امید
هر که جامی پُر کند، خالی کند جای مرا
ای دل از شام فراقت، شکوه ی بی جا ز چیست؟
با سحر کی آشنایی بود، شب های مرا
بر سر کویی که قدرِ جان و خاک ره یکی است
گر مرا دیدی دگر، بشکن«رهی» پای مرا

رهی معیری
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۸
امیرحسین

نظرات  (۱)

سلام

بر سر کویی که قدرِ جان و خاک ره یکی است
گر مرا دیدی دگر، بشکن«رهی» پای مرا


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی